Σάββατο 14 Ιουνίου 2014

Καλό Καλοκαίρι!

Αγαπητά μου ,παιδιά!
Σας εύχομαι καλό καλοκαίρι με χαρά, ανεμελιά ,ξεγνοιασιά και υγεία!
Ξεκουραστείτε,χορτάστε παιχνίδι και απολαύστε τις ομορφιές της πατρίδας μας ,όπου και αν πάτε.
Φωτογραφίστε τοπία, κρατήστε ημερολόγιο με τις ξεχωριστές εμπειρίες σας και τις ώρες της χαλάρωσης πάρτε για παρέα ένα βιβλίο.
Ήσασταν υπέροχοι όλη τη χρονιά και σας αξίζει ένα ανέμελο καλοκαίρι,ώστε να πάρετε δύναμη για τα νέα συναρπαστικά ταξίδια  του Γυμνασίου!
Με αγάπη 
Ο δάσκαλός σας

8 σχόλια:

Αντωνης Σ είπε...

κυριε μπορειτε να μην καταργησετε τη σελιδα του ταξιδιού της ιθακης;ετσι ώστε να μπαινουμε και να βλέπουμε τα περασμένα η ακομα και να μολαμε όπως τωρα; ευχαριστούμε πολύ για όλα!

Γιώργος Πατσουλάκης είπε...

Φυσικά και θα την αφήσουμε , Αντώνη να τη βλέπουμε και όποτε θέλετε να λέμε τα νέα μα;.

Γεωργία είπε...

Κύριε και εγώ θέλω να σας πω κάτι ούτε εγώ δεν θέλω να την διαγράψετε αυτή την σελίδα Ταξίδι στην Ιθάκη της γνώσης και σας παρακαλώ άμα μπορείτε να μας ανεβάζετε και άλλα πράματα άμα μπορείτε σας παρακαλώ!! Το αγαπάμε πολύ το μπλοκ μας!!!^ - ^
<3

Γρηγόρης είπε...

Καλό καλοκαίρι!!!!!!!!

Αντώνης Δ. είπε...

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!

Γιώργος Πατσουλάκης είπε...

Βεβαίως , Γεωργία και θα την κρατήσουμε και μπορούμε να την εμπλουτίζουμε με νέες δημοσιεύσεις που μπορεί να σας ανεβάζω εγώ αλλά και να μου στέλνετε κι εσείς!!!

Ιωάννα Καραγιάννη είπε...

Κύριε Γιώργο σας εύχομαι και εγώ να έχετε ένα ωραίο και καλό καλοκαίρι με την οικογένειά σας και να μιλάμε από το blog.

ΒΑΓΓΕΛΗΣ Κ είπε...

Κυριε Γιωργο σας ευχομαι καλο καλοκαιρι καλη ξεκουραση με την οικογενεια σας και θα ηθελα κι εγω να σας πω οτι θα ηθελα να μιλαμε στο μπλοκ.Και ενα μεγαλο ευχαριστω γιατην υπεροχη χρονια.